Over ons

Wij werken samen, als team van regisseurs, ontwikkelen mooie concepten
en zorgen ervoor dat die ook in de uitvoering mooi blijven.
We zijn trots, omdat we het allerbeste leveren.

Sinds 1992, aangenaam

Ruth Postel

Regisseur Events | Theater | Trainer
Gezicht van bedrijf, detaillist, mooimaker

Jos Jonkers

Regisseur Events | Theater | Video
Tekstschrijver, emotiemaker, centenpik

Hanneke Schoenmaeckers

Creative
Ideeenfabriek, stemmingmaker, stylist

Oscar

Debiteurenbewaking

Regisseur Events | Theater | Trainer
Gezicht van bedrijf, detaillist, mooimaker

Regisseur Events | Theater | Video
Schrijver, emotiemaker, backofficeman

Creative
Ideeenfabriek, stemmingmaker, stylist

Debiteurenbewaking

Hoe het begon

Het Maastrichtse bureau 2TACT is een oorspronkelijk idee van Jos Jonkers. Na de Toneelacademie startte Jos in 1988 een eigen bedrijf, naar aanleiding van een vraag naar trainingsacteurs van de politieschool Heerlen. Met 500 gulden voor postzegels en briefpapier, een geleende computer en de medewerking van een goede vriend (ook Jos) werd in 1989 de maatschap TACT opgericht. Zonder enig bedrijfsplan maar vol enthousiasme en het devies: “De klant staat centraal en wij zeggen nooit nee”. De twee Jossen bouwden in korte tijd een groot bestand op van artiesten, musici en acteurs. En juist dit bestand van professionals bleek het antwoord te kunnen bieden op de steeds terugkerende vraag naar een alternatief voor de vaak zo gehate voorspelbaarheid op themabijeenkomsten, openingen, feesten en evenementen.  In 1992 werd de boeg omgegooid van hobbykamer naar professioneel bureau. De vriend van Jos Jonkers verliet de zaak en Ruth Postel trad aan als vennoot in de BV die 2TACT werd gedoopt. Na een periode van hoogconjunctuur, personeel, mooie kantoren en brede inzetbaarheid op bedrijfsfeesten en -events, werken de partners Ruth en Jos vanaf 2013 weer gepassioneerd vanuit hun ambacht als regisseur. Er worden concepten ontwikkeld die prikkelen en bijeenkomsten georganiseerd waarbij inhoud wordt gecommuniceerd. Echter, de beleving staat nog altijd op #1.